Snel van Start

Handleidingen

Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Uiteraard. Wanneer je gebruikt maakt van een of meerdere vaste toestellen, is doorschakelen een interessante optie. Vooral als je regelmatig onderweg bent.

Daarnaast is het mogelijk om alle gesprekken direct door te schakelen naar je mobiele telefoon. Dit kun je regelen via je dashboard.

Razendsnel. Wanneer je een bestelling plaatst wordt je telefooncentrale in de cloud nog dezelfde dag opgeleverd. Daar zijn we best trots op!

Telvaro kan vrijwel alle telefoonnummers overnemen, met uitzondering van mobiele telefoonnummers.

Vul op telvaro.nl/verhuizen het verzoek in en lees de voorwaarden zorgvuldig! Nadat we je verzoek hebben ontvangen zullen we van start gaan met de verhuizing. In de meeste gevallen zullen je telefoonnummers binnen 10 werkdagen worden verhuisd.

In sommige gevallen wil je iemand erbij hebben die je van advies kan voorzien of kan helpen bij het opzetten van je telefonienetwerk.

Telvaro levert op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur ondersteuning op locatie. Hierbij wordt er €60,- per uur gerekend met een minimale afname van een half uur. Daarnaast worden er bijbehorende reiskosten berekend van €40,- per uur en €0,19 per kilometer.

Met de Vailer app bel je via de internetverbinding van je mobiele telefoon, meestal is dat via wifi of 4G. Wifi kan in sommige gevallen zorgen voor problemen met de gesprekskwaliteit. Probeer daarom altijd 4G te gebruiken voor de beste gesprekskwaliteit.

Merk je dat je gesprekskwaliteit niet optimaal is? Zet dan je wifi-verbinding uit. Dit kun je gewoon tijdens het gesprek regelen, op zowel een Android als iOS toestel. Het gesprek schakelt vanzelf over op 4G.

Je kunt wachtmuziek op twee manieren toevoegen:

In een wachtrij: Wanneer je de module Wachtrij hebt toegevoegd aan je belplan, kun je wachtende bellers muziek of meldingen aanbieden.

In de wacht: Wanneer je iemand in de wacht zet op je toestel, wordt de door jou ingestelde wachtmuziek gedraaid. Hiervoor moet de wachtmuziek zijn toegevoegd aan het belplan van het gebelde nummer.

Lees meer over het instellen van wachtmuziek in de handleiding over wachtmuziek.

We hebben een uitgebreide handleiding geschreven over het instellen van openingstijden.

Heel eenvoudig! Telvaro kan elk telefoonnummer van elke provider overnemen (behalve mobiele nummers).

Zodra je klant bent geworden vul je op telvaro.nl/verhuizen je gegevens in en geef je aan welke telefoonnummers je wilt verhuizen. Wij sturen vervolgens je verzoek door naar je huidige provider. Na goedkeuring zorgen wij ervoor dat je je nummer binnen 10 werkdagen is overgezet. Ondertussen blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar. Op de dag van de overname bellen we je op om te testen of alles werkt.